شش سال گذشت و وارد هفت سال شدیم زندگی گذر زمانه خوب و بد زشت و زیبا.... مهم اینه میگذرد پس غمی نیست.
ما را در سایت خداوندا.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 18:15